Řešení běžných problémů a získání nápovědy

Řešení běžných problémů a získání nápovědy

Sekce Support ve Wacom Desktop Center umožňuje ověřit funkce ovladače, zobrazit diagnostická data, povolit logování ovladačů ke sdílení s Wacom podporou během řešení problémů a přístup ke stránce Wacom podpory.


TSnímek obrazovky výše slouží pouze k informativním účelům; nemusí se shodovat s tím, co vidíte na vaší obrazovce.

Menu podpory

  • Driver check: ověří funkce ovladače a provede jednoduché řešení problémů, umožní vám restartování ovladače, resetování vašeho zařízení do továrního nastavení, nebo kontaktovat podporu Wacomu.
  • Diagnostic data: poskytuje přehled stavu vašeho ovladače, zařízení, dotyku (pokud je dostupný) a pera. Více informací o tom, jak diagnostikovat běžné problémy s využitím diagnostických dat, viz. témata v sekci Wacom Support v Obsahu.
  • Driver logging: umožňuje povolit logování ovladače pro sdílení s podporou Wacomu během diagnostiky problému.
  • Wacom Support: nasměruje vás na stránku Wacom Support, kde můžete zobrazit často kladené dotazy, online tutoriály nebo kontaktovat podporu Wacom.