Amsoft
  • PRODUKTY
    • 65bit Software
    • Adobe
    • Amos Software Produkty
    • Corel
    • Enfocus
    • Extensis
    • FileMaker (Claris)
    • HotDoor
    • Písma (fonty)
    • Quite
    • XPPen
  • ŘEŠENÍ
    • Formuláře
    • Dokumenty
      • Dlouhodobá archivace
      • Procesní řízení
    • Podpisy
    • Redakční systémy
      • EPL
      • WoodWing Enterprise
    • Digital Asset Management
      • AEM Assets
      • Extensis Portfolio
      • ELVIS
    • Digitální publikování
      • AEM Mobile
      • Twixl media
      • WoodWing Inception
    • Automatizace v polygrafii
  • SLUŽBY
    • Implementace
    • Podpora
    • Školení
  • ESHOP
  • Hledat
  • Menu Menu
  • Facebook
  • Mail
  • Adobe Sign: Vyberte si variantu, kterou potřebujete .

Porovnání variant služby Adobe Sign

Adobe Sign for Business (pro firmy)

Určeno pro středně velké a větší firmy s požadavky na zvýšenou důvěryhodnot podpisů s využitím dvoufaktorového ověřování.

Adobe Sign for Enterprise (pro podniky)

Určeno pro velké podniky a organizace s potřebou integrace elektronických podpisů do vnitropodnikových systémů.

Základní funkce Business (firmy) Enterprise (podniky)
Vyžádání podpisů ● ●
Posílejte pomocí webových nebo mobilních aplikací dokumenty, které příjemce bude moci elektronicky podepsatkdekoli a na jakémkoli zařízení.
Příprava formulářů ● ●
Automaticky přidejte před odesláním do dokumentů pole pro podpis a obchodní pole pomocí technologie Adobe Sensei nebo vytvořte vlastní pole formulářů.
Podepisování ● ●
Příjemci kliknou na odkaz a podepíší se. Nemusí se nikde registrovat ani stahovat žádné soubory.
Osobní podpisy ● ●
Získávejte pomocí mobilní aplikace Adobe Sign vlastnoruční podpisy při osobních setkáních.
Sledování a správa ● ●
Sledujte odkudkoli odpovědi, nechejte si posílat e-mailová upozornění a posílejte připomínky.
Uchovávání záznamů ● ●
Ukládejte si podepsané dokumenty a auditní stopy a posílejte automatické kopie všem zúčastněným stranám.
Skenování dokumentů a podepisování pomocí mobilního zařízení ● ●
Pomocí fotoaparátu svého mobilního zařízení převádějte papírové dokumenty na kvalitní elektronické dokumenty a odesílejte je ostatním k podpisu.
Možnosti podepisování mezi různými zařízeními ● ●
Při podepisování na počítači bez dotykového ovládání můžete snadno přidat ručně psaný podpis zasláním textové zprávy na své mobilní zařízení.
Pracovní postupy pro ručně psané podpisy ● ●
Tiskněte, podepisujte, skenujte a vracejte dokumenty bez nutnosti použití faxu. Získejte přesnost, ověřitelnost a auditovatelnost elektronického podepisování i při práci s ručně psanými podpisy.
Digitální podpisy ● ●
Dodržujte i tu nejpřísnější legislativu a předpisy pro elektronické podpisy. Podepisující používají digitální ID založená na certifikátech k ověření své identity pomocí klasických nebo cloudových digitálních podpisů.
Razítka ● ●
Umožněte účastníkům přidat do dokumentu nebo formuláře viditelné firemní razítko, například razítko „Přijato“, podnikovou pečeť nebo personalizované razítko Hanko v Japonsku.
Jednoduché ověření elektronického podpisu ● ●
Vyzvěte zákazníka k podpisu pomocí e-mailu a případně ho požádejte, aby před podepsáním zadal heslo.
Podpora produktu ● ●
Využívejte nepřetržitou podporu prostřednictvím chatu v produktu.
Microsoft Office 365 ● ●
Odesílejte dokumenty k podpisu přímo z aplikací Microsoft Word, Outlook nebo PowerPoint.
Box ● ●
Odesílejte, sledujte a spravujte dokumenty přímo z vašeho online účtu Box.
Přizpůsobení a optimalizace
Jazyky ● ●
Umožněte odesílatelům a podepisujícím přizpůsobit si prostředí výběrem z 34 dostupných jazyků, včetně češtiny
Podpora značky ● ●
Snadno přidejte do dokumentu logo vaší firmy, slogan nebo motto a přibližte se podepisování na hlavičkovém papíru.
Knihovna sdílených dokumentů ● ●
Uložte si často používané dokumenty a formuláře jako opakovaně použitelné šablony a sdílejte je s týmem.
Samoobslužné webové formuláře ● ●
Publikujte podepisovatelné formuláře na svých webových stránkách, aby mohli vaši návštěvníci snadno podepisovat smlouvy.
Hromadné podepisování ● ●
Odešlete jeden dokument mnoha příjemcům pomocí nástroje Mega Sign, který každému příjemci odešle k podpisu personalizovanou verzi dokumentu.
Online platby ● ●
Inkasujte smluvní poplatky, přijímejte dary a shromažďujte online objednávky ihned poté, co zákazníci vyplní a podepíší formuláře. Je vyžadován účet Braintree.
Pokročilé formuláře ● ●
Přidejte do svých formulářů pokročilé výpočty, podmíněnou logiku, hypertextové odkazy a další funkce.
Pokročilé ověřování elektronických podpisů + +
Požádejte příjemce, aby svůj podpis ověřili pomocí jednorázového kódu zaslaného na telefon nebo zodpovězením bezpečnostních otázek.*
Automatizované ověření identity podepisující osoby pomocí průkazu totožnosti +
Vyžaduje, aby podepisující osoba pomocí mobilního telefonu oskenovala úřední doklad, jako je řidičský průkaz nebo pas, pro účely automatizovaného ověření.
Pokročilé role a směrování ●
Přidělováním rolí můžete přesně řídit různé podnikové procesy. Můžete například automatizovat podepisování a schvalování, kontrolovat možnosti spolupráce, například vyplňování formulářů, zajistit, aby byly dokumenty doručovány pouze certifikovaným příjemcům, a podobně.
Návrhář pracovních postupů ●
Využijte grafické rozhraní k vytvoření šablon pracovních postupů, které vám zajistí konzistentní a bezchybný proces podepisování.
Pokročilá jazyková podpora ●
Umožněte odesílajícím žádat o podpisy v libovolném jazyce.
Integrace
Microsoft Office 365 ● ●
Odesílejte dokumenty k podpisu přímo z aplikací Microsoft Word, Outlook nebo PowerPoint.
Dropbox ● ●
Odesílejte soubory PDF nebo dokumenty aplikace Word k podpisu přímo z Dropboxu.
Předpřipravené integrace ●
Díky přímé integraci můžete rychle přidávat elektronické podpisy v nejoblíbenějších obchodních aplikacích, jako jsou Salesforce, Workday, ServiceNow, Ariba, Apttus a další.
Microsoft preferuje Adobe Sign ++ ●
Adobe Sign je preferované řešení elektronických podpisů v mnoha produktech společnosti Microsoft, včetně SharePoint, Dynamics, Teams a Flow.
Rozhraní API ●
Vkládejte procesy elektronických podpisů do svých vlastních obchodních aplikací a automaticky aktualizujte data v back-end systémech díky komplexním rozhraním API.
Správa
Bezpečnostní certifikace ● ●
Adobe Sign splňuje certifikáty ISO 27001, SOC 2 – typ 2 a PCI DSS.
Správa uživatelů ● ●
Spravujte profily uživatelů a nastavení účtů v konzoli Admin Console.
Správa skupin ● ●
Konfigurujte jedinečné nastavení pro různé skupiny v konzoli Admin Console.
Vzhled a funkce podle vás ● ●
Dolaďte si výchozí nastavení zabezpečení, ověřování, odesílání a dalších funkcí.
Podpora pro podniky ● ●
Využijte telefonickou a e-mailovou podporu od expertů na nasazování, licencování a další IT oblasti. K dispozici je také prémiová podpora a služby pro implementaci.
Jednotné přihlášení ●
Umožněte uživatelům přihlašovat se pomocí jejich stávajících podnikových ID a hesel, účtů sociálních sítí a dalších účtů.
Delegování účtů ●
Delegujte zobrazování, odesílání nebo upravování účtu na jinou osobu, např. když někdo odjede na dovolenou nebo odejde ze společnosti.
Wordpress Table Plugin
* Ověřování pomocí bezpečnostních otázek je k dispozici jen v USA.
+ Podléhá dodatečným poplatkům.
++ Obsahuje integraci pouze pro aplikaci Microsoft Teams.

TISKOVÉ ZPRÁVY

  • Digitální publikování v prostředí TWIXL MEDIA 3.1.2017

Odkazy

O NÁS
REFERENCE
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
ZPĚTNÝ ODBĚR VYSLOUŽILÝCH ELEKTROZAŘÍZENÍ/BATERIÍ
LIDÉ

Kontakt

AMOS Software spol. s r. o.
Budějovická 61 (Metro C - Kačerov)
140 00 Praha 4 - Krč

IČ: 47548321
DIČ: CZ47548321

Zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 20637

Datová schránka: 3immb82

Bankovní spojení
Pro platby v CZK:
Číslo účtu: 8110081100 / 2010
IBAN: CZ1320100000008110081100
SWIFT: FIOBCZPPXXX

Pro platby v EUR:
Číslo účtu: 8855588555 / 2010
IBAN: CZ7320100000008855588555
SWIFT: FIOBCZPPXXX

Pro platby v USD:
Číslo účtu: 442212 / 5500
IBAN: CZ3455000000000000442212
SWIFT: RZBCCZPP

Recepce tel.: (+420) 730 138 942
Fax.: (+420) 284 011 212

Elektronický obchod
https://eshop.amsoft.cz

Provozní doba

Po - Pá
9.00 - 17.00

Osobní odběry - dočasně po předchozí dohodě).

Elektronický obchod:
Po - Ne (24h)

https://eshop.amsoft.cz

© Copyright 1993-2022 Amos Software
  • Facebook
  • Mail
Scroll to top