Amsoft
  • PRODUKTY
    • 65bit Software
    • ACDSee Systems
    • Adobe
    • Amos Software Produkty
    • Corel
    • Enfocus
    • Extensis
    • FileMaker (Claris)
    • HotDoor
    • Písma (fonty)
    • Quite
    • Wacom
  • ŘEŠENÍ
    • Formuláře
    • Dokumenty
      • Dlouhodobá archivace
      • Procesní řízení
    • Podpisy
    • Redakční systémy
      • EPL
      • WoodWing Enterprise
    • Digital Asset Management
      • AEM Assets
      • Extensis Portfolio
      • ELVIS
    • Digitální publikování
      • AEM Mobile
      • Twixl media
      • WoodWing Inception
    • Automatizace v polygrafii
  • SLUŽBY
    • Implementace
    • Podpora
    • Školení
  • ESHOP
  • Hledat
  • Menu Menu
  • Facebook
  • Mail
  • Adobe Sign: Vyberte si variantu, kterou potřebujete .

Porovnání variant služby Adobe Sign

Adobe Sign for Business (pro firmy)

Určeno pro středně velké a větší firmy s požadavky na zvýšenou důvěryhodnot podpisů s využitím dvoufaktorového ověřování.

Adobe Sign for Enterprise (pro podniky)

Určeno pro velké podniky a organizace s potřebou integrace elektronických podpisů do vnitropodnikových systémů.

Základní funkce Business (firmy) Enterprise (podniky)
Vyžádání podpisů ● ●
Posílejte pomocí webových nebo mobilních aplikací dokumenty, které příjemce bude moci elektronicky podepsatkdekoli a na jakémkoli zařízení.
Příprava formulářů ● ●
Automaticky přidejte před odesláním do dokumentů pole pro podpis a obchodní pole pomocí technologie Adobe Sensei nebo vytvořte vlastní pole formulářů.
Podepisování ● ●
Příjemci kliknou na odkaz a podepíší se. Nemusí se nikde registrovat ani stahovat žádné soubory.
Osobní podpisy ● ●
Získávejte pomocí mobilní aplikace Adobe Sign vlastnoruční podpisy při osobních setkáních.
Sledování a správa ● ●
Sledujte odkudkoli odpovědi, nechejte si posílat e-mailová upozornění a posílejte připomínky.
Uchovávání záznamů ● ●
Ukládejte si podepsané dokumenty a auditní stopy a posílejte automatické kopie všem zúčastněným stranám.
Skenování dokumentů a podepisování pomocí mobilního zařízení ● ●
Pomocí fotoaparátu svého mobilního zařízení převádějte papírové dokumenty na kvalitní elektronické dokumenty a odesílejte je ostatním k podpisu.
Možnosti podepisování mezi různými zařízeními ● ●
Při podepisování na počítači bez dotykového ovládání můžete snadno přidat ručně psaný podpis zasláním textové zprávy na své mobilní zařízení.
Pracovní postupy pro ručně psané podpisy ● ●
Tiskněte, podepisujte, skenujte a vracejte dokumenty bez nutnosti použití faxu. Získejte přesnost, ověřitelnost a auditovatelnost elektronického podepisování i při práci s ručně psanými podpisy.
Digitální podpisy ● ●
Dodržujte i tu nejpřísnější legislativu a předpisy pro elektronické podpisy. Podepisující používají digitální ID založená na certifikátech k ověření své identity pomocí klasických nebo cloudových digitálních podpisů.
Razítka ● ●
Umožněte účastníkům přidat do dokumentu nebo formuláře viditelné firemní razítko, například razítko „Přijato“, podnikovou pečeť nebo personalizované razítko Hanko v Japonsku.
Jednoduché ověření elektronického podpisu ● ●
Vyzvěte zákazníka k podpisu pomocí e-mailu a případně ho požádejte, aby před podepsáním zadal heslo.
Podpora produktu ● ●
Využívejte nepřetržitou podporu prostřednictvím chatu v produktu.
Microsoft Office 365 ● ●
Odesílejte dokumenty k podpisu přímo z aplikací Microsoft Word, Outlook nebo PowerPoint.
Box ● ●
Odesílejte, sledujte a spravujte dokumenty přímo z vašeho online účtu Box.
Přizpůsobení a optimalizace
Jazyky ● ●
Umožněte odesílatelům a podepisujícím přizpůsobit si prostředí výběrem z 34 dostupných jazyků, včetně češtiny
Podpora značky ● ●
Snadno přidejte do dokumentu logo vaší firmy, slogan nebo motto a přibližte se podepisování na hlavičkovém papíru.
Knihovna sdílených dokumentů ● ●
Uložte si často používané dokumenty a formuláře jako opakovaně použitelné šablony a sdílejte je s týmem.
Samoobslužné webové formuláře ● ●
Publikujte podepisovatelné formuláře na svých webových stránkách, aby mohli vaši návštěvníci snadno podepisovat smlouvy.
Hromadné podepisování ● ●
Odešlete jeden dokument mnoha příjemcům pomocí nástroje Mega Sign, který každému příjemci odešle k podpisu personalizovanou verzi dokumentu.
Online platby ● ●
Inkasujte smluvní poplatky, přijímejte dary a shromažďujte online objednávky ihned poté, co zákazníci vyplní a podepíší formuláře. Je vyžadován účet Braintree.
Pokročilé formuláře ● ●
Přidejte do svých formulářů pokročilé výpočty, podmíněnou logiku, hypertextové odkazy a další funkce.
Pokročilé ověřování elektronických podpisů + +
Požádejte příjemce, aby svůj podpis ověřili pomocí jednorázového kódu zaslaného na telefon nebo zodpovězením bezpečnostních otázek.*
Automatizované ověření identity podepisující osoby pomocí průkazu totožnosti +
Vyžaduje, aby podepisující osoba pomocí mobilního telefonu oskenovala úřední doklad, jako je řidičský průkaz nebo pas, pro účely automatizovaného ověření.
Pokročilé role a směrování ●
Přidělováním rolí můžete přesně řídit různé podnikové procesy. Můžete například automatizovat podepisování a schvalování, kontrolovat možnosti spolupráce, například vyplňování formulářů, zajistit, aby byly dokumenty doručovány pouze certifikovaným příjemcům, a podobně.
Návrhář pracovních postupů ●
Využijte grafické rozhraní k vytvoření šablon pracovních postupů, které vám zajistí konzistentní a bezchybný proces podepisování.
Pokročilá jazyková podpora ●
Umožněte odesílajícím žádat o podpisy v libovolném jazyce.
Integrace
Microsoft Office 365 ● ●
Odesílejte dokumenty k podpisu přímo z aplikací Microsoft Word, Outlook nebo PowerPoint.
Dropbox ● ●
Odesílejte soubory PDF nebo dokumenty aplikace Word k podpisu přímo z Dropboxu.
Předpřipravené integrace ●
Díky přímé integraci můžete rychle přidávat elektronické podpisy v nejoblíbenějších obchodních aplikacích, jako jsou Salesforce, Workday, ServiceNow, Ariba, Apttus a další.
Microsoft preferuje Adobe Sign ++ ●
Adobe Sign je preferované řešení elektronických podpisů v mnoha produktech společnosti Microsoft, včetně SharePoint, Dynamics, Teams a Flow.
Rozhraní API ●
Vkládejte procesy elektronických podpisů do svých vlastních obchodních aplikací a automaticky aktualizujte data v back-end systémech díky komplexním rozhraním API.
Správa
Bezpečnostní certifikace ● ●
Adobe Sign splňuje certifikáty ISO 27001, SOC 2 – typ 2 a PCI DSS.
Správa uživatelů ● ●
Spravujte profily uživatelů a nastavení účtů v konzoli Admin Console.
Správa skupin ● ●
Konfigurujte jedinečné nastavení pro různé skupiny v konzoli Admin Console.
Vzhled a funkce podle vás ● ●
Dolaďte si výchozí nastavení zabezpečení, ověřování, odesílání a dalších funkcí.
Podpora pro podniky ● ●
Využijte telefonickou a e-mailovou podporu od expertů na nasazování, licencování a další IT oblasti. K dispozici je také prémiová podpora a služby pro implementaci.
Jednotné přihlášení ●
Umožněte uživatelům přihlašovat se pomocí jejich stávajících podnikových ID a hesel, účtů sociálních sítí a dalších účtů.
Delegování účtů ●
Delegujte zobrazování, odesílání nebo upravování účtu na jinou osobu, např. když někdo odjede na dovolenou nebo odejde ze společnosti.
* Ověřování pomocí bezpečnostních otázek je k dispozici jen v USA.
+ Podléhá dodatečným poplatkům.
++ Obsahuje integraci pouze pro aplikaci Microsoft Teams.

TISKOVÉ ZPRÁVY

  • Digitální publikování v prostředí TWIXL MEDIA 3.1.2017

Odkazy

O NÁS
REFERENCE
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
ZPĚTNÝ ODBĚR VYSLOUŽILÝCH ELEKTROZAŘÍZENÍ/BATERIÍ
LIDÉ

Kontakt

AMOS Software spol. s r. o.
Budějovická 61 (Metro C - Kačerov)
140 00 Praha 4 - Krč

IČ: 47548321
DIČ: CZ47548321

Zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 20637

Datová schránka: 3immb82

Bankovní spojení
Pro platby v CZK:
Číslo účtu: 8110081100 / 2010
IBAN: CZ1320100000008110081100
SWIFT: FIOBCZPPXXX

Pro platby v EUR:
Číslo účtu: 8855588555 / 2010
IBAN: CZ7320100000008855588555
SWIFT: FIOBCZPPXXX

Pro platby v USD:
Číslo účtu: 442212 / 5500
IBAN: CZ3455000000000000442212
SWIFT: RZBCCZPP

Recepce tel.: (+420) 730 138 942
Fax.: (+420) 284 011 212

Elektronický obchod
https://eshop.amsoft.cz

Provozní doba

Po - Pá
9.00 - 17.00

Osobní odběry - dočasně po předchozí dohodě).

Elektronický obchod:
Po - Ne (24h)

https://eshop.amsoft.cz

© Copyright 1993-2022 Amos Software
  • Facebook
  • Mail
Scroll to top
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}