Amsoft
  • PRODUKTY
    • 65bit Software
    • ACDSee Systems
    • Adobe
    • Amos Software Produkty
    • Corel
    • Enfocus
    • Extensis
    • FileMaker (Claris)
    • HotDoor
    • Písma (fonty)
    • Quite
    • Wacom
  • ŘEŠENÍ
    • Formuláře
    • Dokumenty
      • Dlouhodobá archivace
      • Procesní řízení
    • Podpisy
    • Redakční systémy
      • EPL
      • WoodWing Enterprise
    • Digital Asset Management
      • AEM Assets
      • Extensis Portfolio
      • ELVIS
    • Digitální publikování
      • AEM Mobile
      • Twixl media
      • WoodWing Inception
    • Automatizace v polygrafii
  • SLUŽBY
    • Implementace
    • Podpora
    • Školení
  • ESHOP
  • Hledat
  • Menu Menu
  • Facebook
  • Mail

Adobe Acrobat.

  • Elektronické podpisy nyní i v Acrobatu Pro

    Přidejte ke svým pracovním postupům možnost podepisování

PreviousNext
1234

Využijte své investice do produktů Microsoft naplno

Zvyšte produktivitu svého týmu a využijte více investice do software Microsoft tím, že do Office 365 přidáte nástroje pro práci s PDF, díky nimž ušetříte spoustu času. S předplatným Adobe Acrobatu DC budete moci:

  • Přímo z Wordu, Excelu nebo PowerPointu vytvářet kvalitní PDF soubory, chráněné heslem, se zachováním fontů, formátování a celkového vzhledu.
  • Převádět PDF soubory, které dostanete, zpět do editovatelných formátů Wordu, Excelu, PowerPointu či do RTF textu
  • Vytvářet, slučovat a organizovat PDF soubory přímo ze Share Pointu nebo OneDrive.
  • Můžete dokonce umožnit uživatelům otevírat PDF chráněné technologií Microsoft Information Protection (MIP) na počítačích Windows a Mac.

Spolupracujte přes Document Cloud.

Jedním z největších přínosů Acrobatu DC jsou služby Document Cloud – skutečná revoluce v oblasti spolupráce nad dokumenty.

Spolupráce: na dokumentu může v jednom čase spolupracovat více uživatelů. Už žádné ztracené poznámky od některého uživatele nebo zmatek ve verzích souboru.

Kontrola: vy určujete, kdo smí vidět dokument a jak s ním může pracovat, u práce s důležitými termíny Document Cloud sám odesílá připomínky.

Komunikace: při práci nad dokumentem si uživatelé, ať jsou kdekoli, mohou posílat soukromé připomínky přes chat

Přístup odkudkoli: ke svým dokumentům uloženým v Document Cloudu, máte přístup kdykoli, odkudkoli a z jakéhokoli zařízení.

Návaznost: práci na dokumentu můžete začít na jednom zařízení, později a na jiném místě a na jiném zařízení najdete svou práci ve stavu, v jakém jste ji zanechali předtím.

Bezpečnost bereme vážně.

Jde nám o bezpečnost vašich dat i ochranu vašeho počítače.

Ochrana dat: uživatelé mohou chránit citlivé osobní nebo obchodní informace na různých zařízeních pomocí nastavení bezpečnostních pravidel pro dokument, nebo vytvořit automatizované akce, které souborům PDF nastaví požadovanou úroveň zabezpečení.

Bezpečnost počítače: Díky tomu, že v Document Cloudu můžete mít vždy tu nejnovější verzi aplikace Adobe Acrobat, váš počítač bude vždy chráněn nejvyšší a nejnovější úrovní bezpečnostních technologií, jako je sandboxing a další.

Správa: Díky centrální správě licencí ve VIP administrační konzoli je udržování updatů v rámci celé vaší organizace jednoduché a rychlé.

Přidejte ke svým pracovním postupům možnost podepisování.

Do Acrobatu Pro jsou nyní přidány rozsáhlé možnosti elektronického podepisování, takže vaše firma může provádět rychlejší operace díky funkcím:

  • Neomezené transakce – vytvoření a shromažďování neomezeného počtu elektronických podpisu a sledování odezvy v reálném čase.
  • Hromadné rozeslání k podpisu – vyžádání legálních důvěryhodných podpisů od mnoha podepisujících osob na stejný dokument.
  • Webové formuláře a platby – vytváření webových formulářů s možností podepsání a zaplacení v jedné transakci.
  • Sledování a archivace – automatické upozornění na podepsání dokumentu a uchovávání detailní auditní stopy pro každou transakci.

.

Elektronické podepisování: stačí mi Acrobat Pro, nebo potřebuji Acrobat Sign?

Do Acrobatu Pro byly přidány rozsáhlé možnosti elektronického podepisování, takže vaše firma může řadu úkonů spojených s elektronickým podepisováním řešit přímo v rámci Acrobatu Pro. Pro rozsáhlejší nasazení a implementaci podpisů do podnikových systémů je tu k dispozici služba Acrobat Sign.

Jaké jsou rozdíly v možnostech podepisování mezi Acrobatem Standard a Pro a službou Acrobat Sign?

> Tabulka s porovnáním

Nejnovější funkce aplikace Acrobat vždy k dispozici

Požadavky kladené na dokumenty se stále zvyšují, proto v aplikaci Adobe Acrobat neustále vylepšujeme a přidáváme funkce. Když si pořídíte Adobe Acrobat DC, získáte nejnovější funkce vždy ihned po jejich vydání.

Acrobat DC. Tak pracuje svět.

Více než pět miliónů organizací na celém světě používá Acrobat DC k vytváření a úpravám komplexních PDF souborů, k převádění PDF souborů na formáty Microsoft Office, k podepisování a ke spoustě dalším věcem. Když pracujete z domova, nebo naopak hodně cestujete a potřebujete spolupracovat s kolegy na více místech, spolehněte se na aplikaci Acrobat DC, která vás nezklame.

Vytváření PDF souborů

Převod PDF souborů

Úpravy PDF souborů

Sdílení PDF souborů

Podepisování PDF souborů

Spolupráce a sledování.

Udržujte projekty v chodu, i když jste na cestách.

Bez ohledu na to, kam vás den zavede nebo na jakém zařízení pracujete, můžete pokračovat ve spolupráci a podporovat ji. S aplikací Acrobat DC můžete snadno sdílet PDF soubory k prohlédnutí, revizi a podepsání, a dokonce můžete i sledovat jejich postup – z libovolného zařízení a místa.

Snadné recenzování

Bezbolestné recenzování dokumentů.

Sdílení PDF souborů a shromažďování komentářů je nyní jednoduché. Stačí jen poslat e-mail s odkazem na PDF soubor. Příjemci si kliknutím na odkaz soubor otevřou a můžou ho začít komentovat. Vy přitom máte nad celým procesem větší kontrolu, můžete sledovat postup souboru a obejdete se bez chaotických příloh.

Produktivita na cestách

Udělejte ze svého zařízení seriózní nástroj na práci s PDF soubory.

Neustále bezplatná mobilní aplikace Acrobat Reader je výkonnější než kdykoli předtím a je nabitá nástroji, které potřebujete k prohlížení, anotování, podepisování a sdílení PDF na cestách. S aplikací Acrobat Pro DC můžete vytvářet, exportovat, organizovat, kombinovat a upravovat soubory PDF na tabletech a iPhonu.

Formuláře a podpisy

Nechte pero v zásuvce a podepisujte se elektronicky.

Vyplňujte a podepisujte PDF formuláře rychle a jednoduše kdekoli a na libovolném zařízení. Můžete také shromažďovat podpisy, digitálně sledovat průběh a podepsaný dokument automaticky archivovat.

  • S Document Cloudem může váš podnik používat plně digitální procesy

    Ve velkých podnicích spolupracují lidé, kteří se nacházejí na různých místech po celém světě a používají nejrůznější zařízení. S našimi produkty, jako jsou Adobe Acrobat DC, Adobe Sign a další, si můžete být jisti, že váš podnik je vybaven pro dnešní svět rozmanitých zařízení.

Acrobat Standard, nebo Pro?

Acrobat DC můžete mít ve dvou funkčně odlišných variantách – Pro a Standard.

Kromě tohoto rozdělení existuje Acrobat i pod názvem Acrobat 2020 (Pro nebo Standard) ve formě trvalé licence. Ta má oproti Acrobatu DC ovšem omezenou funkčnost.

Rozdíly mezi jednotlivými variantami, včetně srovnání s předchozí verzí, najdete přehledně v následující tabulce.

Acrobat Standard 2017 (trvalá licence) Acrobat Pro 2017 (trvalá licence) Acrobat Standard 2020 (trvalá licence) Acrobat Pro 2020 (trvalá licence) Acrobat Pro DC (předplatné) Nejlepší varianta
Správa a interaktivní práce se soubory PDF
Zobrazení, ovládání a komentování obsahu PDF soborů na počítači, mobilním zařízení a ve webovém prohlížeči •
Přístup k seznamu dokumentů určených k zobrazení, recenzování nebo podepsání, spolu s detailní informací o úkolu •
Upozornění na všech zařízeních, když si někdo otevře, recenzuje nebo podepíše dokument, nebo když vyžaduje podobnou akci od vás •
Ukládání, správa a sdílení souborů online s přímým přístupem k posledním souborům ze všech zařízeních o o o o •
Přístup, úpravy a ukládání souborů PDF na vašich účtech Box, Dropbox, Google Drive a Microsoft OneDrive o o o o •
Otevření více souborů PDF v jednom okně v záložkách • • • • •
Přizpůsobení rozhraní Acrobatu ve světlém nebo tmavém provedení • • • • •
Zvýšení produktivity práce díky podpoře nejnovějších dotykových zařízení, včetně Surface Pro, iPadu a tabletů Android •
Využití možností Touch Baru na počítačích MacBook Pro • •
Porovnání dvou verzí souboru PDF s využitím přehledného sumáře zobrazujícího všechny rozdíly • • •
Správa vaší veškeré práce z Home view – jednotného místa pro organizaci, správu a vyhledávání všech vašich souborů PDF • • •
Tvorba a ochrana souborů PDF
Vytváření souborů PDF na počítači, mobilním zařízení nebo ve webovém prohlížeči •
Vytváření kvalitních a zabezpečených souborů PDF v Microsoft Office pro Mac a online aplikacích Office 365 •
Tvorba, kombinování a konvertování souborů PDF přes nástrojovou lištu SharePoint nebo OneDrive •
Převod souborů Adobe Photoshopu (PSD), Illustratoru (AI) nebo InDesignu (INDD) do PDF •
Vytváření souborů PDF z jakékoli aplikace, která umí tisknout • • • • •
Konverze dokumentů a obrázků do PDF • • • • •
Tvorba, zabezpečení a rozesílání souborů PDF z populárních desktopových aplikací Microsoft Office pro Windows • • • • •
Slučování více dokumentů nebo typů souborů do jednoho PDF • • • • •
Konverze webových stránek na interaktivní soubory PDF, včetně všech odkazů • • • • •
Ochrana před kopírováním obsahu, změnám nebo tisku citlivých informací v souborech PDF • • • • •
Ochrana souborů PDF heslem • • • • •
Převod a kontrola shody souborů PDF s normami ISO, jako je PDF/A nebo PDF/X • • • •
Tvorba nebo úprava souborů PDF pro shodu se standardy přístupnosti pro osoby s postižením o o •
Konzistentní tvorba souborů PDF pomocí akcí s průvodcem • • •
Úpravy souborů PDF a převod do jiných formátů
Převod dokumentů PDF do jiných souborových formátů na počítači, mobilním zařízení nebo ve webovém prohlížeči •
Úpravy textu, obrázků a přesunování stránek v PDF na iPhonu, iPadu, tabletech s Androidem nebo na Chromebooku s podporou Androidu •
Úpravy textu a obrázků v PDF na počítači, včetně zachování toku textu na stránce • • • • •
Konverze PDF na editovatelné soubory Microsoft Word, Excel a PowerPoint s vysokou mírou zachování formátování • • • • •
Konverze PDF na obrazové formáty JPEG, TIFF a PNG • • • • •
Vkládání, mazání a přesunování stránek v souborech PDF • • • • •
Vkládání textu s odrážkami nebo číslovaných odstavců beze ztráty formátování • • • • •
Převod skenovaných dokumentů na prohledávatelné a upravitelné soubory PDF se schopností přesně nahradit původní font • • •
Vkládání videa, audia a interaktivních prvků do souborů PDF • • •
Redigování za účelem trvalého odstranění citlivých informací (např. osobních údajů) v PDF • • •
Hladší a přesnější psaní od ruky a kreslení do PDF díky vylepšenému nástroji Pero využívajícím technologii DirectInk • • •
Kontrola před výstupem (preflight) a příprava souborů pro tiskovou produkci • • •
Knihovny kontrolních profilů pro přizpůsobení kontroly a opravy souborů • • •
Přidávání Batesova číslování k právnickým dokumentům • • •
Vyplňování, podepisování, komentování a sdílení souborů PDF
Sdílení odkazů na soubor PDF, aby si jej ostatní mohli zobrazit, komentovat či podepsat, a upozornění na to, že se tak stalo •
Shromažďování právně závazných elektronických podpisů od ostatních a sledování odezvy v reálném čase •
Digitální podepisování, certifikování a ověřování dokumentů • • • • •
Převod skenovaných dokumentů nebo souborů Microsoft World na formuláře s možností vyplnění • • • • •
Vyplňování, podepisování a odesílání zamčených formulářů; urychlení díky automatickému doplňování • • • • •
Online shromažďování poznámek od více recenzentů v jednom PDF bez nutnosti přihlášení recenzenta •
Přidávání komentářů do PDF souborů s kompletním poznámkovacím aparátem, včetně textových korektur, zvýrazňovače a lístků s poznámkami • • • • •
Hostování recenzí na SharePointu pro účastníky s Office 365 na Windows nebo macOS o • o • •
Nasazení a správa v rámci organizace
Webová administrační konzole pro přidávání, odebírání a sledování licencí, správu uživatelů a jejich skupin; nastavení víceúrovňových administračních rolí •
Nasazení produktů Acrobat Pro, Standard a Adobe Reader a jejich updatů z vašeho lokálního serveru pomocí nástroje Adobe Update Server Setup Tool (AUSST), nebo automatické nasazení přes Remote Update Manager (RUM) • • • do •
Využití virtualizačních nástrojů s podporou licencování se sériovým číslem nebo licencí na jméno pro prostředí Citrix XenApp, Citrix XenDesktop, VMware Horizon, Microsoft App-V a Microsoft Windows Terminal Server (WTS) • • • • •
Ochrana systémů a dat pomocí zabezpečení aplikace a technologii sandboxing • • • • •
Uživatelské přizpůsobení funkcí a nastavení pomocí Acrobat Customization Wizard DC a Enterprise Toolkit • • • • •
Nasazení a updatování pomocí Microsoft SCCM/SCUP a Apple Remote Desktop • • • • •
(o = pouze částečná funkčnost)

Stále nevíte, jakou verzi si vybrat?

Kontaktujte nás, rádi vám poradíme.

TISKOVÉ ZPRÁVY

  • Digitální publikování v prostředí TWIXL MEDIA 3.1.2017

Odkazy

O NÁS
REFERENCE
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
ZPĚTNÝ ODBĚR VYSLOUŽILÝCH ELEKTROZAŘÍZENÍ/BATERIÍ
LIDÉ

Kontakt

AMOS Software spol. s r. o.
Budějovická 61 (Metro C - Kačerov)
140 00 Praha 4 - Krč

IČ: 47548321
DIČ: CZ47548321

Zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 20637

Datová schránka: 3immb82

Bankovní spojení
Pro platby v CZK:
Číslo účtu: 8110081100 / 2010
IBAN: CZ1320100000008110081100
SWIFT: FIOBCZPPXXX

Pro platby v EUR:
Číslo účtu: 8855588555 / 2010
IBAN: CZ7320100000008855588555
SWIFT: FIOBCZPPXXX

Pro platby v USD:
Číslo účtu: 442212 / 5500
IBAN: CZ3455000000000000442212
SWIFT: RZBCCZPP

Recepce tel.: (+420) 730 138 942
Fax.: (+420) 284 011 212

Elektronický obchod
https://eshop.amsoft.cz

Provozní doba

Po - Pá
9.00 - 17.00

Osobní odběry - dočasně po předchozí dohodě).

Elektronický obchod:
Po - Ne (24h)

https://eshop.amsoft.cz

© Copyright 1993-2022 Amos Software
  • Facebook
  • Mail
Scroll to top
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}