Pokud jste licence Adobe zakoupili od některého z našich prodejců, máte nárok na technickou podporu zdarma.

K licenci (licencím) nabízíme technickou podporu v počtu 5 incidentů v průběhu platnosti licence (období předplatného). Incidenty lze uplatnit nejpozději v den výročního data vašeho VIP kontraktu. Hodnota poskytnuté služby je 2 490 Kč bez DPH a je poskytována v tomto rozsahu (5 incidentů) zdarma, ale pouze v případě, že jste danou licenci (licence) zakoupili od prodejce, který ji (je) koupil od Amos Software. Poté, co licenci (licence) zakoupíte, dostanete od Amos Software e-mail s unikátním identifikátorem, kterým se prokážete při požadavku na podporu.

Pokud jste zakoupili více než jednu licenci, počet incidentů na které získáváte nárok, se násobí (např. v případě 5ti licencí máte nárok na 25 incidentů/podpor). Nevyužité incidenty s výročním datem vašeho VIP kontraktu propadají a nové získáte opět s nákupem obnovy licence Adobe Cloudu na další období (renewal).

V případě zájmu o podporu kontaktujte technickou podporu pro Adobe Cloud na e-mailové adrese: adobe-support@amsoft.cz., nebo pomocí formuláře na této stránce. Technici vás budou kontaktovat nejpozději do 24 hodin v pracovní dny zpravidla od 9.00 do 17.00 hodin a pokusí se ve spolupráci s vámi problém vyřešit co nejrychleji.

Při požadavku na technickou podporu uveďte svůj identifikátor, aby bylo možné nárok spárovat s licencí Adobe Cloudu.

Doporučujeme uvést s problémem k řešení i kontaktní telefonní číslo pro rychlejší vyřízení vaší žádosti.

UPOZORNĚNÍ: Modul Jednoznakové předložky pro operační systém MacOS 10.15 (Catalina) má jiný instalátor, než pro ostatní systémy MacOS. Prosím, vyberte si správnou verzi níže.